NAM-gebouw toch naar WZA, gemeente Assen grijpt in. ‘Miljoeneninvestering voor gemeente’

ASSEN – De gemeente Assen wil een claim leggen op het gebouw van de NAM dat nu te koop staat. Daarmee vissen twee andere partijen die op het pand hebben geboden voorlopig achter het net. De beslissing is goed nieuws voor het Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA), die het wil kopen maar waarvan het bod te […]
NAM kiest partijen buiten regio bij verkoop hoofdkantoor

Met behulp van stakeholders, gemeenten Midden-Drenthe en Assen en de provincie Drenthe probeerde bestuurder Erwin van Santen van het Wilhelmina ziekenhuis Assen (WZA) een hoog genoeg bod uit te brengen op het voormalig NAM-hoofdkantoor in Assen. Gister liet de NAM aan van Santen weten niet door te gaan met het ziekenhuis. Er zijn twee andere partijen van buiten de regio die meer hebben geboden.
NAM wijst bod WZA af voor overname hoofdkantoor

Het Wilhelmina ziekenhuis in Assen (WZA) is overboden door twee andere partijen. Dat meldt Erwin van Santen, bestuurder van het ziekenhuis in een persbericht. Het ziekenhuis wil uitbreiden en bracht eind mei een bod uit.
Wilhelmina Ziekenhuis biedt op oud-NAM hoofdkantoor als optie voor nieuw onderkomen

ASSEN – De directie van het Wilhelmina Ziekenhuis gaat met andere zorgpartijen een bod uitbrengen op het leegstaande hoofdkantoor van de Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM). De deadline is op 28 mei wanneer de biedingen binnen moeten zijn.
