Streekomroep Midden-Drenthe,
Aa en Hunze, Assen en Tynaarlo

1. Klacht indienen
U kunt uw klacht indienen via het reactieformulier op onze website of door een e-mail te sturen naar:
E-mail: info@omroepmaat.nl

Telefonisch contact verloopt via Omroep Assen:
Telefoon: 0592 20 00 27
B.G.G.: 06 10 00 36 19

2. Ontvangst van uw klacht
Uw klacht wordt centraal geregistreerd en behandeld. Er is geen vaste contactpersoon; ons team bij Omroep Assen/Streekomroep MAAT zorgt ervoor dat uw klacht bij de juiste medewerker van Streekomroep MAAT terechtkomt.

3. Registratie van uw klacht
Uw klacht wordt vastgelegd op een klachtenformulier. We verzamelen alle noodzakelijke informatie om uw klacht zorgvuldig te kunnen behandelen. Uw persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de klachtbehandeling en bewaard conform de AVG-richtlijnen.

4. Snelle reactie
Binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie of een ontvangstbevestiging. Kleine fouten of onvolledigheden kunnen we vaak snel corrigeren. Is er meer tijd nodig, dan houden wij u op de hoogte van de vervolgstappen.

5. Onderzoek en beoordeling
Wij onderzoeken de klacht en beoordelen of deze gegrond is. Soms gaat het om een journalistieke of creatieve keuze; dit lichten we in onze reactie aan u toe.

6. Maatregelen
Als de klacht terecht is, treffen wij een corrigerende maatregel of nemen wij maatregelen om herhaling te voorkomen.

7. Terugkoppeling
U ontvangt altijd een terugkoppeling over wat er met uw klacht is gebeurd – ook als er geen verdere actie mogelijk of nodig blijkt.

Correspondentieadres:
Streekomroep MAAT
p/a  Kwikstaartweg 5
9765JP Paterswolde

Enable Notifications OK No thanks